Melekk8 Kızlar arada yokluyor korkuyorum kanama olucak diye sancı giriyor sonra bakıyorum affedersiniz beyaz akıntı gelmiş normal mi lütfen yardımcı olun
Zehragniken Melekk8 bebek yerleşmeye çalıştığı için ağrı olması normal canım. İlk zamanlar benimde hep öyle ağrılarım olmuştu hatta simdi bile 25 haftalik olduk ara ara vurup geçiyor adet agrisi gibi ama çok uzun sürmüyor
Hilal-95 Melekk8 tabıkı normal ağrıların olcak göğüslerin ağrıcak bel ağrın olucak adet olcakmısın gibi olucak bu senı korkutmasın balım 20. Haftaya kadar bebek yerleşcek o ağrıların batmaların olcak sen ayaklarını sıcak tut bol su iç
Deletedmom83940 Melekk8 bebek yerleşirken ağrı olur demişti doktorum böyle stres yaparsan daha çok zarar verirsin hem kendine hem bebeğe riskli bişey görmediğin sürece kendini dinlemeyi bırak ben sadece kanamam lekelenmem var mı diye kontrol ediyorum kendimi
adehuS Melekk8 evet çok normal 7. Haftaya kadar bu ağrı bende oldu her an regl olacak gibi hissediyodum sürekli lavaboya gidiyodum ama beyaz akıntı oluyodu. Doktor bebek yerleştiği için o tarz ağrılar hatta lekelenmeler normal demişti
Melekk8 Deletedmom83940 bir kez boş gebelik geçirdim ister istemez biraz stres oluyor teşekkür ederim
Deletedmom83940 Melekk8 anlıyorum canım ama buda öyle olacak diye bişey yok kolay değildir illaki ama içini ferah tut