Merviiss Kızlar merhaba. Dün gebelik sekerim çıktı daha diyetisyene gitmedim. Ama artık tatlı çikolata kek pide pizza vs hiç mi yemicez:(( diyet yapanlar diyetisyenleri arada izin veriyor mu acaba ?
ipekarel Merviiss bende bugün öğrendim gebelik şeker cikti ateş basması titreme üşüme falan vardı beynimde uyuşukluk meğerse bu etkiliyomus
Gizemlili Merviiss ben gebelik şekeri yüzünden insüline başladım diyetle düşmedi. Şeker ölçüm cihazıyla günde 7 kez şeker ölçümü yaparken günde 4 keze düşürdük artık. Acilen dahiliyeyle görüşüp şeker ölçüm cihazı almalısın. Diyetisyen şeker normale inmiyorsa kaçamak vermiyor. Ben az az canımın istediğinden yedim ama her yemekten 1 saat sonra ölçtüğüm için şekerimi çıkarttıysa ya bir daha tüketmedim ya çok az tadına baktım. Çok şükür 36. haftaya bebeğim sağlıkla geldi ölçüme insüline devam doğuma kadar. Şekeriniz yüksek geldiğinde bol su içip yarım saat 1 saat yürüyüş yapın öok geçmiş olsjn
Merviiss ipekarel bende öyle bir şey hic olmadı hiç de bir şey hissetmedim sizin kaçtı şekeriniz doktorunuz ne dedi ? Benim doktorum resmen senin kontrolleri ben yapamam artık gelme bana dedi özel hastane bide aşırı canım sıkıldı şekeriniz kaç cıktı açlık 1.2 saatler kaç
ipekarel Merviiss onu söylemedi sınırda dedi direk dahiliye ve diyetisyene yönlendirdi sıkı takibe alicam seni dedi sizde başka doktora gidin nasıl bı doktor Muş o oyle
Merviiss ipekarel evet aşırı canim sıkıldı o yüzden taktım kafama 2 gündür canim burnumda sinirlerim tepemde başka ozel hastane de yoi diğer doktorlar da iyi değil ozeldeki
2cocukluana Ben 7 aydir yemiyorum onlari zormu zor hele buyudukce bebek daha cok acikiyorum daha zor insulin ve diyetle devam ediyorum cunku iki domates bi yumurta yesem bile yukseliyordu seker o yuzden insulin kullaniyorum
Gizemlili ipekarel başlangıçta 7 şimdi 4 kez. 7 kez ölçerken açlık ölçümü ,kahvaltı, öğle, akşam yemeğinden tam 1 ve 2 saat sonra ölçtüm. Şimdi açlık, kahvaltı öğle akşam yemeklerine başladıktan tam 1 saat sonra ölçüyorum