Sare19 Haftadayız bugün hastane işlerim vardı çokca. Belimden karnıma giren sürekli bir ağrı vardı dinlendikçe daha iyi gibi. İkinci gebeliğim ama ilkinde böyle şeyler hiç yaşamadım rahat bir hamilelik geçirmiştim ikinci olduğu için bebek hareketini 16 dan beri hissediyorum hareketleri de sertleşti yalancı sancılar başlıyor olabilir mi ?
Mavidunyamm Sare19 sancı için çok erken. Yorgunluktan olabilir benimde belim bacaklarım ağrıyor normal bunlar bnce
Sare19 Mavidunyamm ilkinde ben hiç sancı vs yaşamadım son haftalarda bile o sebepten bilemiyorum belimden karnıma yayılınca tedirgin oldum dinlenince geçiyorsa sorun yok demişti doktor
Mavidunyamm Sare19 birde çocuğunuz olduğu için yoruluyorsunuz belliki 🙏 vakit buldukça dinlenmeye çalışın hamilelikte sırt ağrısı çok normal. Ha 21 değilde 31. Hafta olsaydı belki sancı olabilirdi ama şuan sizin için erken 😍
Sare19 Mavidunyamm zaten sancı olmasın ya gerçekten erken Allah korusun 🌸 evet epey tempolu geçiyor bakalım belki ileriki haftalarda bu tempo işimize yarar 😊