Tubiss 10+3 gebeyim ama kan uyuşmazlık iğnesini ve düşük iğnesini oldukdan sonra afedersiniz ama ishal oldum bi haftadır bu sekildeyim bu yüzden kiloda alamıyorum tabiki. Benim gibi olan varmı 😔
OgretmenEva Tubiss geçmiş olsun canım ben yaşamadım da kan uyuşmazlığı var bizde de henüz iğneyi vurulmadık doktor 24. Haftada dedi sen erken vurulmuşaun onu merak ettim
Tubiss OgretmenEva kanamam ve lekelenmem olduğu icin evet erkenden vuruldum. Iğneden sonra kanamam felan gitti ama simdi ishal basladı
Tubiss KonulRaul bende o zamanlarda bi kez daha olcam simdi bebeği koruma amaçlı yapıldı kanım karısmasn dye