iirremkara_ 29+1 de kasık agrılarımdam dolayı acile gittim bide üstüne bütüm gün bebek cok az hareket etmişti korktum hepsi aynı anda olunca. Kontrol ettiler herhangi bir sıkıntı yoktu nst ye de bagladılar kan idrar testide yaptılar herşey normaldi sadece vajinal enfeksiyon cıktı ileri olmamakşa birlikte oda yapabilir dedi doktor onun dışında bu haftalarda normAlmiş artık. Şuan 29+6 yım halen agrılarım oluyo ama enfeksiyon geçti. Tabiki cok rahatsız ediciyde doktora gitmeniz en iyisi oyuzden sizinkide normaldir diyip yanlış bilgi vermek istemem❤️