Rabia49 Merhaba arkadaşlar benim 10 haftalik hamileyim tiroidim çok çalışıyormuş doktor dahiliye gitmemi soyledi çok korkuyorum bebeğe zararı olur mu sizinde oldumu
koalamiyim haftada TSH düşük çıkmıştı benim de. İlk 3 ayda oluyor dedi doktor sonra kendi kendine düzeldi. Yine de dahiliye gidin tabi