bircicekannesii 38+4 de bana 4 kilo dedi ama kanalda değildi. Kanala girer belki diye bir hafta daha bekleyelim gelmezse 40.haftada sezaryen dedi canım. Çatın uygunsa korkma, ultrasonda fazla ölçüm de oluyor. Arkadaşım da doğumdan önce ultrasonda 4 kilo diye girip 3,600 bebek doğurmuş. Bol bol yürüyüş yap ki 40′i geçmesin o zaman kesin 4 kilo üstü olur çünkü. En fazla da 40.haftada 4 kilo çıkar ultrasonda senin bebiş tahminimce