Kizlar normalde 36+4 deyim. Ultrasyonda 37 haftalik cikiyo 3kilo 100 gr olarak bebegim saglikli sukur ama benim dünden beri sarimsi akintim basladi ve gunde 2 defa asagi dogru baski agri sanci gibi hisseddiyorum dun gece de oldu bugun oglenden beri gecmedi sizce dogum yakinmi bu sancilar yalanci sancilarmi? Kizim olcagi icin etraftan erken dogurusun diyenler de var . Doktoruma 38 haftaya girdigim gun muaynem var dogum muaynesi yapcagini soyledi