Bkyya
Kızlar ben daha önce Anadolu hastanesine çok iyi bi doktora gittim çocuğum olmuyordu doktor 1 sene beklememi doğal yolla denememi söyledi 1 sene sonra tekrar gittim artık tedaviye başlayalım dedi çok heyecanlanmıştık önce tüpler açık mı kapalı onun için rahim filmi gerekli dedi ve anestezi ile uyutup öyle bir işlem yapılıyormuş biraz düşündükten sonra tamam dedim gideyim vezneye ödeme gerekiyor dediler rahim filmi için 900 eşimin sperm test içinde 300 TL istediler orada durdum birde devlete gideyim dedim. Devlete gittim doktora anlattım bana klomen verdi ve ben o ay Hamile kaldım şu an 8 haftalık hamileyim. Hamile kaldıktan sonra tekrar Anadolu’ya gittiğimde kontrol için doktor moralimi bozdu ilaçla hamile kalmışsın kistin var dedi bende bi endişe bi panik testler yaptı tiroit yükse hemen dahiliye git dedi sonra ben tekrar devlete gittim. SAMET TEMEL doktorun ismi Allah ondan bin defa razı olsun kisti sorduğumda o senin hamile kalmanı sağlayan bi kist dedi o kendiliğinden eriyecek Korkma dedi yani diyeceğim o ki Anadolu hastanesi olsun kent hastanesi olsun artım müşteri gözüyle bakıyorlar herkese. Devlette çokta rahat sıra bulup gidebiliyorum Anadolu’da daha çok beklediğimi biliyorum. Ha doğum anında nasıl geçer bilemem ama ben doktorların cebini doldurmak için çabalamayacağım devlette de gayet güzel ilgileniyorlar tavsiye ederim.