Hakkkk037 Meraba anneler bugün doktor kontrolüm vardı 20.ci haftadamyım kız bebeğim olucak ultrasonda böbreklerin birinin 2,8 mm diğeri 3 mm dedi sınır 4,30 mm miş takibe alalım dedi benim durumumda olan var mı tavsiye edebileceğiniz bişey var mı çok üzgünüm😢
Nill2 Hakkkk037 Üzülmeyin benim detaylıda 4,38 çıktı ikiside. Bebeğim kız. Ama doktorum bunun olabildiğini genelde ilk çişleriyle düzeldiğini söyledi. Zaten doğumdan sonra çocuk doktorunun kontrol etmesi gereken birşey olucak.
BusePolat Oğlumun 15.haftadan beri böbrek genişlemesi nedeniyle perinatoloji kontrolündeydim 15+1 de 2.8 mm ikiside sonra 20+1 de 5.3 mm ikiside sonra 26+4 de 6.3 mm ikiside daha sonra doğum için şehir değiştirdim 31+1 de gittiğimde yine 6.7 mm di ve normale dönmüştü çok şükür 34 de tekrar gittim gayet normal genişlemesi durmuş haftasına göre gidiyo dedi bebeklerin çoğunda bu oluyomus doğuma kadar doğumdan sonra erkek bebeklerinde sünnet olduktan sonra da gecebiliyomus demem o ki korkma hersey olacağına varır bol bol dua et oldu ki geçmedi yakın arkadaşımın oğlunun başına geldi 6 aylıkken küçük bi operasyon ile halledildi böyle durumda insan çok yıpranıyo bebek de öyle ama kalıcı bi hasarı olmuyo ve çabucak iyileşiyor içini ferah tut şuan 35.haftadayim haftaya çarşamba kontrolüm var yine bakalım
Rkye66 20.haftada ayrıntılı da sağ böbreğinde genişleme gördü doktor 3 küsürdu, takip edelim dedi şu an 30 haftadayiz 4 küsurlerde ama doktor 6 olmadığı sürece sorun yok dedi. Olabiliyor bunlar dedi. Mesanesinde sorun olusturabiliyormus sanırım mesaneye baktı onda sorun yok dedi. Ben de çok takılmadım gelişme sürecinde her şey değişebilir sonuçta.