Bktalg reglin 2. Veya 3. Günü gonal f 450 (yumurta büyütme iğnesi ) ile bi takip süreci başlıyor ve 2 3 günde bir yumurta takibini yapıyor doktor. Bir iki yumurta 22 mm ye ulaşınca doktor o gün gece 00 da çatlatma iğnesini yap diyor (genel de ovitrelle oluyor iğne isim olarak) ve 36 saat sonra değil 36 saat içerisinde aşılama işlemi yapılıyor. EşiniZden alınan spermler ayıklanıyor en kaliteli spermler spekulum yardımı ile bi şırıngadan rağmen gönderiliyor. Ve aşılamanın 15. Günü bthcg ye bakmanı öneriyor doktorlar. Ama ben 12. Günü öğrendim sonucu. Ve ortalama 5 10 bin arası sanırım. Bana 10 bine mal oldu.