Biraz önce doktora gittim randevum vardı 4 günden beri kasıklarımda baskı var 30 haftalıgım bu arada doktora söyledim ultrasonla bakıp sonra alttan muayene etti açıklık varmı diye çocuk aşagıya baskı yapıyor diye yani biraz aşagıdaymış ağlıyorum geldıgımden beri progestan verdi her ihtimale karşı dedi erken doğum olur diye korkuyorum kilosuda bi tık düşük dedi 😔 geçen ay gittiğimde fazlaydı hatta yatıcaksın dedi bana ben mi yaptım acaba temızlik hastalığım var yerleri hep elimle silerim omu tetikledi acaba ?? hergün süpürüp silerim bebegımin kilosu 1.370 sizce azmı ? Napmam lazım muz hergün tüketiyorum hamilelğimden beri yumurtada deliricem başına gelen oldumu