mihraveannesi
2_mucizemm
Suyum gelmedi bende su azlığı var ve normal doğum olarak ilerlediğimiz icin beklememiz normal doğumu zorlaştıracak su iyice azalacak ve normal doğum gerçekleşmeyecek.Az da olsa bi ihtimal normal doğum olarak ilerliyoruz suan yarın sabah suni ile başlayacağız açılma 1 cm nişan gelmedi suyum gelmedi sancım yok.%50 ihtimal normal diğer yüzdesi de sezeryana dönebilir.