Sinemkr sabah duşa girmeden az az geliyordu duştan çıkıp kurulandıktan sonra bir anda su boşaldı aynı işemiş gibi oldum daha sonra pembemsi bir akıntı gelmeye başladı sizce Doğum vakti mi geldi neden oldu ?
Baloglumveannesi Sinemkr evet canım doğum belirtisi anlttıkların benimde altıdan beri sancı vuruyor belirli aralıklarla ama nişanımda suyumda gelemdi henüz belkide aynı gün doğum yaparız 39+2yim bu gün hakkımızda hayrlısı olsun dua eder dua beklerim 🙏🤗
didemm Sinemkr aynen canim dogumun baslamis gozun aydin 😍 suyun gelmeseydi sancini evde beklerdin ama suyun geldigi için doktora gitmen gerekiyo mikrop kapma olasiligin var. Saglikla al bebegini kucagina 🙏 barisi benim basima insallah 😉
Baloglumveannesi Sinemkr benimde öyle canım 15-20 saniye sürüyor suyum nişanım gelemdiğinden evde dayanabildiğim kadar dayanmaya çalışıyorum hayırlı haberlerini bekliyorum inşAllah 🙏