Dilekmesut 2 ihtimal olabilir. Ya geç döllenmedir, bebek 1 hafta geriden geliyordur ve cihazdan dolayı kalbini duyamayabilirsiniz başka doktora da gitmeni gerekir. İkinci bir ihtimal ise geç döllenme yoktur, bebek normal gelişimini tamamlamış ancak 6. Haftada kalbi durmuştur doktorun dediği gibi. Eğer 6. Haftalıkken gittiğinizde bebek tam haftasında görünüyorsa o zaman doktorunuza inanmalısınız. Ama 6. Haftada gitmediyseniz ve bilginiz yoksa başka bir doktora daha muayene olun mutlaka ve burada yazıldığı gibi 10. Haftalara kadar beklemeyin. En fazla 1 hafta daha beklemenizi öneririm çünkü sizde enfeksiyon oluşabilir. Veya kendiliğinden düşük olabilir ki bu doktor müdahalesinden kat ve kat daha fazla acı ve travma yaratır. Geçmiş olsun 🙏