Buseuynk Kizlar haftada 2 kere nst ye giriyorum 39+3 günlük hamileyim. Sanci 25lerde inip cikiyo ¼ arası yani. 20 dakika içinde 3 kere 25e kadar çıktığı oldu. Sancim olmuş oluyo mu anlamıyorum ben pek,bilenler yazabilir mi
hemsirebianne0901 Buseuynk onlar yalancı sancılarınız dogum sancilari daha sık düzenli ve daha yuksek oluyor
Buseuynk Doktorum 21i son günün dedi,cumaya kadar doğmazsa görüşürüz dedi ama suni sancı istemiyorum. 41e kadar da bekler mi bilmiyorum. Sürekli yürüyüş yapıyorum hurma yiyorum inşallah faydası olur
kubra44 bende 39+3 üm dünzkontrolüm vardı doktor 41 e kadar bekliyoruz dedi ama uygulamada son 4 gün yazıyor🤔