Ervaannesi Esraa_21 gebeliğimin başından beri baş ağrısı yaşıyorum. İlk başlarda parol çok içtim. Baktım olacak gibi değil geçmiyor 30+2 yim hala devam. Parol yerine kahve içiyorum, kahve nedense biraz azaltıyor. 🤷♀️
haticerabia45 Esraa_21 bende 30 haftayim sürekli bi uyku hali yorgunluk benimde kolestrol yüksek çıktı doktor sınırda dedi acaba o mu yapıyor bilmiyorum ama bildiğim yalnız değilsin baş ağrısı uyku halsizlik hep var galiba 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Semmra Tansiyonuna baktırmalısın bnce. Bnm de öyleydi tansiyonum yüksek çıkmıştı doktor hergun ölçmemi istedi. Sizde baktırın bnce bi
Engineermomy Bende aynı durumdayım. Tansiyonumu ölçüyorum normal. Ama başım dönüyor gibi halsizim yorgunum. Bir garip haller. 30. Hafta dayım.
Lahinnn haticerabia45 kolesterol hamılelıkte hangısı yuksek cıktı bır de yuksek cıkması normal degıl mi kac cıkmıstı benımde hdl yuksek kadın dogumcunuZ mu sınnrda dedı
haticerabia45 Lahinnn 228 çıktı ama kaç çeşit oluyor bilmiyorum ki sadece sınırda dedi yüksek dedi kızartma yağlı vs şeylerden uzak durmami istedi.gebelik sonrası da yüksek olursa sıkıntı düşünebiliriz dedi.yani şimdilik sorun yok galiba ama ben bildiğin uyur gezerim evde