Lütfen içinizi rahat tütün ben 5nci haftada gittim normalde gözükmedi alttan muanede kese gözüktü ama kalp atışı yoktu dış gebelik dediler 2 gün hastanede yattım değerlerim yükselince 1 hafta sonra gel tekrar bakalım dediler 1 hafta sonra gittim kalp.atisi yok dediler olsada kese bozuk sağlıksız dediler hemen alacaklardı ama ben istemedim 1 hafta daha bekledim sonra gittim o zaman 8 haftalık olmuştu eğer yine duyulmasaydi alacaklardı ama o gün bebeğimin kalp atışları duyuldu ve kesesinde gayet sağlıklı şuan 35+5haftaligiz oğlumun gelmesini bekliyorum içinizi rahat tütün lütfen