Ysgl26 Sevimlianne_adayi doktor ismi hatırlamıyorum şuan ben tüp bebek için gitmiştim bi bayan doktor vardı kapalı ismini hatırlamıyorum. Çok şükür tüp bebeğe gerek kalmadan bi ay sonra kendiliğinden oldu