miranrtn Kızlar dizlerim kireçleme olmuş çok ağrı yapıyo kolajen iyi gelir diye duydum ama ben öyle kolajenli yiyecekler tüketemiyorum sakatat olduğu için. Takviye alayım diyorum iyi gelir dimi? Emzirmiyorum bu arada
aysinckdn miranrtn Çok geçmiş olsun bende kireçlemeden çekiyorum ağrısı cidden kötü. Takviyelerle geçirdim ağrısını
buiyimi miranrtn merhaba üzerinden yıllar geçmiş ancak aynı durumdan muzdaribim ne yaptınız acaba nasılsınız şimdi 33 yaşındayım dizlerimde kireçleme başlamış çok ağrım var
miranrtn aysinckdn Özellikle geceleri ağrıdan uyutmuyo bazen ne fena şeymiş :( takviye olarak hangisini alıyosun?
miranrtn aysinckdn Hiç bilmiyodum bunu bişey daha sorcam bu takviyelerin özelliği sadece ağrıyı geçirmek değil dimi?
aysinckdn miranrtn Hayır canım o hasar gören kıkırdakları iyileştiridiği için ağrıyı kesiyo ağrı kesici gibi düşünme yani.
miranrtn aysinckdn Heh işte böyle bişey lazım banada. Bi eczaneye sorcam bu colamerimi o zaman teşekkür ederim. Ne kadar süre kullanmak lazım.
aysinckdn miranrtn En az 3 ay kullanmak gerekiyo ben 2. aydayım şu anda ilk aydan itibaren etkisini görmeye başladım