Gamzekr Vajinal varis olup da normal doğum yapan var mı ? Haftaya kadar karar vermem lazım doktorum sezeryan yapicak ben normal istiyorum kafam çok karışık….
Rum-1 Gamzekr bendede vajinal varis var şıan 35. Haftamdayım doktoruma haftaya randevum var geldiğinde tekrar bakalım çoğalmışsa sezeryan ilerlicez dedi canım aslında kafanın karışık olmasını gerektirecek bi durum yok normal doğumda biliyosun kesi atılabiliyor o kesi varislerden birine denk gelirse Allah korusun kanama durmuyormuş buda hayati bi tehlike malesef doktoruna güvenmeni tavsiye ederim sonuçta önemli olan doğum şeklin değil bebeğinin ve senin sağlıklı olabilmen 🙏🏻
eypo Gamzekr benimde vardı ve sezeryan doğum yaptım doktorum riskli olduğunu söyledi bazen normal doğumda ısrar etmemek en doğrusu diye düşünüyorum bende çok istiyordum normal doğumu ama doktor öyle söyleyince hiç düşünmeden sezeryan olmak istedim tabiki tercih senin
Melekistan Gamzekr varis nasıl sizde ki damar görüntüsü şeklinde mi acaba doktor muayenede mi farketmişti
Gamzekr Rum-1 ilki normaldi ikinci de öyle olsun istiyorum varisim kesi atılacak yerde değil dudak kısmında şişmiş iyice dpkgprum ıkınırken patlayabilir dedi
Rum-1 Gamzekr benimde dudak kısmında ama içerde aşağıda nerde olduğunu bilemeyebiliriz hayırlı doğumlarımız olsun inşallah
Gamzekr Melekistan görülmeyecek gibi değil bacaklarimdakini farketti kontorle gittigimde başka bir yerinde var mı dedi özel bölgemde olduğunu söyledim acar açmaz bu ne böyle çok kötü olmuş dedi yumurta kadar var hemen hemen şişliği ve en üstteki derinin hemen altında ince bi deri kalmış dedi patlama olasıgi yüksek dedi
Hmyra5253 Benimde vardı 40 haftaya kadar normal diye bekledim ama dogum sancıları başlayınca şişlikler arttığı için sezeryan yapalım dedi doktorum kesi atılınca kanamam cok olur durdutamayabiliriz dedi bence doktorunuza bırakın
Gamzekr Hmyra5253 evet aynısını söyledi bana da 😔 ilk normal doğumum kolay olunca aklımdan sezeryan geçmedi zorunlu sezeryan deyince çok moralim bozuldu hala da öyle düşün kararını ver dedi benim aklım hala normal de tamam dersem çarşamba günü alacak
Hulya-elrn Gamzekr Benimde serçe parmağı kalınlıgında banada zorunlu sezeryan dedi çok üzüldüm ama elden birsey gelmiyor (ilk dogumum norml) şimdi derdim sezeryan günüme kadar acaba patlar mı kendıliğinden diyo gittikçe daha çok şişiyor gibi
Aynrknk Bende de vajinal varis var.39+2deyim.doktor muayene etti,şu an normal doğumu bekleyelim dedi.kesi atılacak yerde değil varislerin ama doğum başladığında ıkınma esnasında sorun yaratacak gibi olursa sezeryana döneriz dedi.bir de bebeğin başı aşağı inince çoğu zaman varisler hafifliyor dedi.
Aynrknk Gamzekr bende biraz doktorumun dediği gibi oldu.daha önceki haftalarda çok daha siskindi,bu hafta biraz daha azaldı.
Ecelenmis Kizlar ilk bebeğimi normal doğurdum ama bu sefer inanilmaz varis oldu sebebini anlayamadim, baya şiş duruyor dudaklar, serçe parmağımın yarısı kadarda genişledi yani damarlar, napicam bilmiyorum sizlerde durum nedir sezeryana gireniniz oldu mu