Ballmom22 valla canım ben yalnızım ailem başka şehirde o yüzden ne olur olmaz daha ağırlaşmadan yapıyım dedim en önemlisi.
Bebek hastane çıkışı 5 li 3 takım (ilk takımı 1,2 saat sonra değiştiriyolarmış diye duydum hediye gelenleri ekledim bulunsun diye)
1 takım alt üst takım,1 tulum,3 zıbın,bez,pişik kremi,ince kalın battaniye,fazladan eldiven çorap ağız mendili ıslak mendili pamuk biberon ve emzik ne olur olmaz diye
Kendim için 2 takım pijama orkid depend ped iç çamaşı emzirme sütyen ve atleti göğüs pedi çorap eksta kıyafet kahve çikolata falan yanıma alcam