Kızlar bir haftaya yakındır dayanılmaz bel mi desem, kuyruk sokumu mu çözemedim ama dayanamıyorum artık ağrıdan ağlatıyor neredeyse dün Dr a sordum çok kötü olursa parol içebilirsin dedi ama bu parolun geçirebileceği bir ağrı değil uyuyamıyorum dönemiyorum daha çok erken değil mi ya bu ağrı için kendimi çok yormazsam uyuyamıyorum da yürüyüş bolca yapıyorum olmuyor, yatıyorum yine olmuyor bir önerisi olan varsa Allah rızası için yazsın🥺😕😪