Senalay Kızlar 2.5 ay önce 8 haftalıkken bebeğimi kaybettim onda hiç böyle sorunum yoktu 10 gün oldu yeniden gebe olduğumu öğrendim ve 2 3 gündür ağzımda sürekli acı bir tat var neden olur bu yaşayasınız var mı? Ilk gebelikte yoktu böyle bir şey
uraz_ve_annesi- Senalay 26. Haftadayım hala ara ara ağzımın tadi değişiyor hele ilk haftalar yediğimden hiçbir şey anlamazdım normal yani her gebelik kendine özel oluyor sanırım ☺️
Busra_35 Senalay 11+0 bugün, başından beri hiç geçmeyen acı tat ve mide bulantısı, bir an önce geçsin inşallah 🤲😔