Kızlar merhabalar 36 haftalık gebeyim ve bugün kontrolde doktorum suyumun azaldıgını bi hafta sonra da aynı şey olursa ki su bi haftada artmaz doguma alıcam dedi ilk dogum normal oldugu için çatı müsait bebegim de normal dogum pozisyonunda bu yüzden suni vericek bana muhtemelen ama suni sancı çok agrılı onu çekmek istemiyorum normal sancımı baslatmak için etkili bişi bilen var mı aranızda