Asil_hatun Bugün 12+5 te kızımız olacağını öğrendik bende en çokta esim çok sevindi doktor %90 kız pembeleri almaya basla dedi almaya baslasammi degisirmi acaba ne dersnz
Srdm Asil_hatun 15-16 ya kadar bekle bence canım en azından kıyafet almak için 😊 banada 12+1 de %85 erkek dedi ama 3 hafta sonra tekrar gidicem herhangi bi yanılmaya karsın o zaman emin olurum 😀
Deletedmom83940 Asil_hatun 12 ile 18 . haftalarda belli olur genelde ama kesin olması için bi kaç hafta daha bekleyin bazen doktorlar da yanılıyor
sunset_momy Asil_hatun 12. Haftada bana erkek dedi 20. Haftada kız olduğunu öğrendim. Birsürü erkek bebiş kıyafeti almıştım öylece kaldı 😁 ilk gebeliğim
Ballisinsen Asil_hatun hale bak. Bizim doktor 14+4 gunluk bebise daha cok erken dedi cok kucuk gorunmuyor cinsiyeti dedi 😄 ozel doktorami gitmistin.
Dmrdmr_3834 Deletedmom83940 o haftalarda bana da muhtemelen kız dediler sonra yine kız gibi dediler tam net 18. Hafta da öğrendim erkek olduğunu ve oğluşum doğdu 22 günlük oldu bile ❣️🙏😅
sunset_momy Asil_hatun hatta 17. De devlette erkek deyince ben alışverişe başlamıştım ama özelde detaylı da 20. Haftamda kız deyince şok olduk. Yanlış anlamayın üzülmedik ilk gebelik sonuçta ikisini de rabbim aratmasın ama 17 gibi bi haftada bile devlet erkek Diyince 20. Haftada kız demesine inanamadık
Deletedmom7373700 Asil_hatun 20. Haftalarda detaylı ultrason oluyor. O haftada bile değişen var 🥲😂 bence erkenden almayın. Değişirse pembe nasıl giyecek 🤭
Jelybon Ben iki doktora gidiyorum. Devletteki doktor 13. Haftada kız gibi dedi. Şimdi 16. Haftadayim. Özeldeki doktorum geçen gün yüksek ihtimalle erkek dedi.Bence çok erken. Ben bile hala tereddütteyim. 20. Haftada detaylı ultrasonu bekliyorum 🤭
Jelybon Melekprenses Cinsiyet erkek dedi. Kesin mi dedim. Kesin değil tabi ama pipiye benziyor dedi gösterdi.Gercekten de benziyordu.Doktorum iyi bir doktor yanilacagini sanmıyorum ama gene de detaylı ultrasonu bekleyeceğim.
Glsh14 Asil_hatun benim doktorumda 11+4 gibi kiz oldugunu soyledi.ama ben pembeleri almak icin bekledim yinede ne olur ne olmaz diye 15-16 yi bekle bencede.benimkinin cinsiyeti degismedi ama ne olur ne olmaz☺️