Bu doktorların grevi beni çok yormaya başladı normal bisey değil bizim ki belki çoğumuzun durumu acil ama bilmiyorum kimimizin açılması var belki ama bilmiyoruz doktor sayesinde öğrenicez 27 mayısta randevum var grev var deniyor bakarlar mi doğumuma az kaldı kolay kolay randevu düşmüyor hastaneyede uzağım