Kızlar tüp bebekle hamile kaldım. İlk öğrendiğimde beta 46 çıktı 2 gün sonra 90 ve bundan 2 gün sonra 150 çıktı. İnternette okudum en az %60 oranında artması gerekir diyor bakıyorum %66 oranında artmış ama içime kuşku düştü ilk artışta %100 artmıstı korktum sanki🙁