Asil_hatun 2 erkekten sonra 12+5 te birde prensesimiz olacağını öğrendik doktor asla yanılmam %90 kız dedi çok çok mutluyuz rqbbim tüm isteyenlere versin değişmez dimi hala inanamıyorum 🙈🙈🙈
Irem88- Asil_hatun benim ikinci kızımda doktorum 12.haftada kız dedi kızım oldu doktor tecrübeliyse biliyor bence hayırlı olsun sağlıcakla gelsin☺️
Ebruvahitt Asil_hatun bnimde iki oğlumdan sonra kizim yolda 30haftalik olduk🌸14. Haftada kiz dedi bana da