cekik_anne 38+2 haftasında sabah doktorum alttan muayene sonrası ağrım ve belli belirsiz kasılmalar başladı . İlk Nst de düzenli kasılma göründü , ikinci nst kasılma düzensiz olunca doktor eve gidebilirsin dedi. Tabi benm gün boyu 20dk bir bazen 5dk bazen 15dk bir hissetigim kasılmalar oluyordu. O gün de annem bendeyd, yürüyüşe çıktım yarım saatt (daha sonra gelipp sıcak su altında durdum kasılma oldukcr çömeldim açılmay kolay olsun diye düşündümi) anneme dedim bebek gelecek bugün, aksam 5 oldu sancılar dayanamadim düzenli 5dk bir 30-40sn süren sancılar başladı, beni hastane yetiştirdi eşim, 7bucukta doğum yaptım. İlk doğumda mide bulantısı oldu kusmustum hatta. İkinci doğumda mide bulantısı olmadi. Açılmaya bağlı mide bulantısı oluyor diye biliyorum.