Aylynkk Dün yaptırdım ,ailemde benim de şeker yok , surekli acikiyorum ve son iki ayda 8 kilo aldım , megerse sekerim varmis, dikkat ederek ilerleyeceğim ,daha iki bucuk ayim var doguma.
Tam bir delinin attigi tasi ,kirk akillinin cikaramamasi isine dondu bu şeker isi .Seker eger sizde veya bebekte bir sıkıntıya sebep olursa insallah mesuliyet kabul edecek erdemli bir hekimdir doktorunuz.