39 haftalık olduk bugün kontrol vardı kafası büyük kendi de iri bir bebek zorlanırsın dedi doktorum pazartesi gel catına bakalım olmazsa sezeryana alırız dedi . Sezeryan istemiyorum en azından son ana kadar ben bu çocuğu nasıl dogurabilirim 😂😂 normal doğum için taktik verir misiniz