3302 2li ,3lü,4lü tarama testi çok riskli olup fetal dna yaptırıp temiz çıkan varmı😔yazacaklarınız en azından bizşm için umut oluyor buna çok ihtiyacımız var
Gulce12 Sadece 2 Li yaptık yüksek çıktı yaşım 36 kanda tekrar bebeğin genlerine baktırdık 3700 gibi bi rakam verdik 10 gün içinde çıktı şükür bişey yok içim rahat etsin diye eşimle yaptık yaşın çok önemi var yüksek çıkmasında çünkü çok korktum ama inandım da 21. Haftadayım cuma detaylı ultrasonumuz var şükür hersey yolunda inanın güvenin dua edin ❤️🙏