Arkadaşlar merhaba. Şuan kendim için değil de arkadaşım için yazıyorum. Belki bilen anlayan çıkar diye sormak istedim. Geçen haftalarda arkadaşım hamile olduğunu öğrendi ama degeri düşüktü 35 falandı yanlis hatirlamiyosam. Sonra 2 gun sonra gittigimizde değeri yükselmiş 123 olmuştu. Haftaya gel keseyi gorebiliriz demişti. Bugün gittiğinde baya ugrasmasina rağmen keseyi görememiş ama yanda ufacik birşey var belki o olabilir takibe almamiz lazim seni demiş cuma günü tekrar gel hem kan alalim hem tekrar bakalım demiş. Ultrason görüntüsünü şimdi ekliyorum. Bu tarz bişey başına gelen var mi acaba 