Kızlar Şubat ayında düşük yaptım şuan çok şükür yeniden hamileyim ilk gittiğim doktora gidiyorum doktorumuz çok iyi başarılı ilgili ama psikolojik olarak ona giderken sanki daha çok korkuyorum yine aynı şeyleri yaşamaktan, başka doktora gitsem mi diyorum belki gitsem bile yine aynı duygu ve stresle gidicem napıcam bilmiyorum. Doktorumun hiçbir suçu zaten yok ama düşük yaptığımı ultrasonda beraber gördük kalp atışı duymuştu o muayenehaneye gidince sedyeye uzanınca bile tuhaf oluyorum. Başka hastaneye gitsem de aynı olur muyum? Gün içinde de inşallah bebeğime bir şey olmaz kaygılarım devam ediyor tabi :(