suleceren Merhaba arkadaşlar. Son adet tarihine göre 8+6 yım ultrasona göre 7+4 haftalık gebeyim. 2li taramaya giderken hangi haftaya göre hesaplayıp gitmeliyim
yigitinannesiiiii suleceren 11-14 hafta araları ama 12. Haftadan sonra yaptırman daha iyi olur Canım benim doktorum daha net sonuç için 11. Haftada yapmamıştı 😊 bebeğin gelişimine göre farkı kapatabilir kapatmayadabilir canım sen 1 ay sonra gittiğinde yaptırsan olur
suleceren yigitinannesiiiii o zaman doktorun dediği haftaya göre 12 haftadayken gideyim ☺️ teşekkür ederim