Merhaba kızlar. 30 haftalık hamileyim. Daha önce de yazmıştım buraya 1 haftadır şiddetli bel ağrısı çekiyorum. Neredeyse yüruyemecek kadar. Dün geceden beri de adet sancısı var. Dayanılmayacak bir ağrı değil ama bugün geceye göre biraz daha arttı. Tehlikeli bı durum mu yoksa normal mi. Gitmelimiyim hastaneye bilemedim.