Hazeltt Kızlar internette dolaşırken gördüm inofolic kullananıp hamile kalan çok insan var.hamile kalmayı kolaylaştırıyormuş zaten genel de p.overlere veriliyormuş ki bende öyleyim kullanıp hamile kalan var mı ? :)
Sinemekee Hazeltt canım ben varım ama hamile kalmadım malesef 3. Kutuya geçtim bu ayın adetimi bekliyorum bende senin gibi çok okumuştum kullandığı ay hamile kalanlar varmış bu folikasit yumurtlama için veriliyormuş
Hazeltt Sinemekee ay çok heveslendim ya denemekte fayda var diye düşünüyorum ama su an zaten folikasite başladım gerek yok mu yani
Sinemekee Hazeltt doktorum vermişti bana kullanıyordum bi tane onu bırak buna başla demişti bana 3 ay kullan sonra yanıma gel dedi temmuzda gideceğim ama o zamana kadar ne olur Allah bilir doktorunla konuş bence canım