1melek__annesi Kızlar bu hastanede hangi doktoru tavsiye ediyorsunuz 25 mayıs mustafa okana randevu aldım buraya yeni taşındığım için bu hastaneyi ve doktorları bilmiyorum yardımcı olur musunuz😊
Busra0987 Busra0987 ben girmistim cok begenmedim acikcasi yatiriyo kndine bikac olcum aliyor kalk diyor ne bi sorun sikayetin varmi hic bsey dememisti cok icime sinmedi bende furkan cetine almistim o bi tik daha iyi geldi
1melek__annesi Busra0987 7 haftaya girdik bugün haftaya gel dedi doktor ama doktorumdan memnun kalmadim
Busra0987 1melek__annesi hm evet iyi degildi furkana gidiyordum bende smdi aybike diye bi doktor var onu duydum birde ona gorunmek istiyorum