Kelebek1616 ilk gebeliğimde doktor bişe olmaz leke falan olursa korkma demişti. Bendede olmuştu ama doktor bişe olmaz dediği için 3 gün geçti hala devam ediyordu lekelenme öyle gittim ve ara sıra hafif kırmızıya çalıyodu , doktora bir gittim bebeğin kalp atışları yok kesende bozulmuş almamız gerek dedi. Neye uğradığımı şaşırmıştım. kürtajdan sonra 2 ay bekledim sonra yine ilk denemede gebe kaldım ve yine aynı sabah uyandığımda lavaboda bir baktım ki leke var 8. Haftamda lekelenme yaşadım o kadar çok korktum ki aynı diğeri gibi olucak kesin bebeğime bişe oldu yine dedim ve hemen doktora gittim (ilk gebeliğimde gittiğim doktor değil başka doktor tercih ettim) hemen sabahtan mesaj attım hemen gel bakalım dedi gittim baktı hiç bişi sıkıntı gözükmüyor ama biz yinede sana progestan verelim birde rapor verelim yat kalkma dedi. Doktorumu dinledim bu süre zarfında evde dinlenirken bile karnıma ağrılar giriyordu ve doktorum 3 günde bir beni kontrole çağırmıştı. Şuan 34 haftadayız biz inşallah sağlıcakla alırız yavrularımızı kucağımıza . Bence ihmal etmeyin en azında gidip iyi olduğunu öğrenin içiniz rahat etsin.