Shrbnkrdi Evet dış gebelik olabilir benzer bir durumu yaşadım 3 yıl önce kese görünmüyordu ama beta hcg hormonu düzenli yükseliyordu, belki erkendir, belki normal gebeliktir diye hiçbir müdahalede bulunmadılar bana, sonra çok ani şiddetli bir sancı ve kanama yaşadım sol bacağıma basamıyordum hastaneye gittiğimde dış gebelik olduğunu kesenin sol tüpümde patlayıp iç kanamamın başladığını söylediler, acil ameliyata alıp sol tüpümü aldılar. Seninki normal bir gebeliktir inşallah ama emin olana kadar ihmal etme erken müdahale çok önemli çünkü