Bmom Bidaha ki doğumum da asla yapmam, yaptırmam dediğiniz şeyler var mı ben bir daha asla suni sancı almam sağlık sorunu yoksa sonuna kadar beklerim
Benjaminannesi Bmom bir daha asla kafama bir şey takmiycam dedim evime yalnızca bir makina vurucam dedim çok gezicem dedim
Ozgrwili Bmom asla sanci cekerken nst ye bagli sekilde yatmam. 5 saat hic kalkmadan yattim . Eger ayaga kalksaydim hic zorlanmiycaktim
Esmk Bmom asla eve erken çıkmam hastanede bi gece fazla kalırım gelen oraya gelsin evim yol geçen hanına dönmesin
Saregiller55 Bmom bidahaki doğumumda beni taşıyıp yatağa yatırıp giydiren kadınların saçını başını yolmak var aklımda 🤭 dikişlerim nerdeyse patlıyordu baştan uyarmak gerekiyor gerçekten kafalarına göre takılıyorlar 😩
Bmom kahvesever__ benimde zordu 10 gün yoğun bakımda kaldı oğlum ama doktorumu değiştirdim ikinciye hamileyim inşallah yine normal istiyorum