Oznurrf ben de orda doğum yapicam 36. Haftamda alınacak bebek büyük ihtimalle kuveze gircek 2 kilo çünkü solunumu nasıl olcak bilmiyoruz doktorum yenidoğan yogunbakim gayet iyi dedi lokman hekim için 3 yenidogan doktoru nöbetleşe 24 saat kalıyorlarmiş iyi olduklarını söyledi umarım öyledir ben de endişeliyim