bende mart ayında 8 haftalık bebeğimin kalbi durması nedeniyle ilaçla düşük yaptım 1 hafta kanamam oldu, düşükten 2 hafta sonra 4 gün adet kanamam oldu 1 hafta sonra tekrar lekelenme + kanamam başladı ¾ gün durdu sonra sadece lekelememem oldu şuanda 20 gündür kanamam yok ne zaman adet olacağımı bilmiyorum 🥺 Düşük yapalı tam 62 gün oldu göğüs hassasiyetim var sağ kasıkta batmalar var