Salihaergun Güzel anneler 20+2yiz oğlumun hareketleri afedersiniz taa genital bölgemin üstünde doktora sormak da hiç aklıma gelmedi daha yukarı çıkmadı mı normal mi acaba tecrübeli anneler bana da söyleyin 💕
nurnur13 Salihaergun 26+4 benim de öyle göbeğimin tam altı kasık kısmında, dün sordum doktor normal dedi
hunilimom Salihaergun merhaba gayet normal ortalama 30 dan sonra yukarda 25 den sonra da yanlarda felan hissedersin bebek büyüdükçe yer daraldikca haraket yerleri değişiyor
Eliferimm Salihaergun bizde yarın artık 20ye giriyoruz bende kasıklarımda hissediyorum normal diye biliyorum
Salihaergun Yldzmc- erkek bebekler de mi böyle oluyor acaba gerçi sizin cinsetiniz ne bilmiyorum ama canım teşekkür ederim
asli-95 Haftalarda ben de kasıklarda hissediyordum cinsiyeti kız 🥰 28. Haftadan sonra bebek yanlardan üstten bazen yine alttan vurabiliyor kısacası heryerden.