Grenpeopl Ruveyda_baskapan 29+3 dün sancı gibi bi ağrı oldu ve hareketlerini de hissetmedim akşam acile gittik sonuç doktor tam usg ile bakarken bir tekme attı doktor dedi ki e ediyor işte hareket dedim şimdi etti 😅 Etsin tabi de yalancı konumuna düştüm bi tık 🤭
Ruveyda_baskapan Grenpeopl 😂😂 yok eminim inadına yapıyorlar üzerlerindeki hassasiyeti bildikleri için 😂 sancının sebebi neymiş peki
Grenpeopl Ruveyda_baskapan bu haftalar da bebeğin pozisyon değişimi kaynaklı olabilirmiş o şekilde ama yine de takip et dediler nst de sancı vs de çıkmadı bide iş yerinde cok ayakta kalmıştım o da etkili olmuş olabilir ya
Ruveyda_baskapan Grenpeopl bende bugün çok ayakta kaldım, sırtımda aşırı ağrı oldu vajinama bıçak saplandı sanki , yattım uzandım da geçti çok şükür korktum valla
Grenpeopl Ruveyda_baskapan belirli bi haftadan sonra daha cok dikkat etmek gerekiyor galiba en ufak şey ağrı sızı sancı yapıyor valla insan da korkuyor 😟
Ruveyda_baskapan Grenpeopl evet , valla doğuma kadar yan gelip yatıp şişmek istemiyorum ama bişeler yapınca da sırt ağrım kasık ağrım korkutuyor beni
Saregiller55 Ruveyda_baskapan ahahaha bu bana da oldu çok korkmuştum 😄 bi anda bana bak sen anneyi mi kandırıyorsun die bağırmaya başladımda eşim bana kafayı yemişim gibi bakıyordu 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 hangisine yanayım bilemedim
Ruveyda_baskapan Saregiller55 benim eşimde bana bırak çocuğu uyuyordur diyo, neymiş o uyurkende uyandırıyormuşum huyummuş benim, analık endişesini bilmediği ne kadar belli
ramonun_annesi Ruveyda_baskapan 😂😂😂 bak sennn küçüğe benimde oğlum sürekli hareket ederdi tekmelerdi ama doktora gidince hiç tık yoktu yüzü dönüktü elini başına koymuş uyuyordu hep öyle oldu çikolata yerdim gene yok inat ederdi sanki 🤣
Saregiller55 Ruveyda_baskapan aaahahahah 😄😄 ayy onlar taşısaydı naparlardı hayal bile etmek istemiyorum 😄😄😄😄😄😄
Ozge806 Ruveyda_baskapan canım ya bende 17. Haftamdayım hiç hissetmiyorum :( çok üzülüyorum tedirgin oluyorum neden oynamıyor diye. İlk hamileliğim kaçıncı haftada net hissederim?
Ruveyda_baskapan Ozge806 valla ben adam akıllı 19 da hissetmeye başladım 20 de karnımda hareketlerini gördüm , şuan haftan çok erken takma kafana çok normal