Brcc92 Kızlarr selaam hastane çantamı hazırlamam gerekiyor artık başlıcam yavaş yavaş ama herkes mama koymayı unutma diyor sizde koymalı mıyım sütüm hemen gelmezse vermek için birde hangi mamayı koymam lazım siz koydunuz mu mama gerekli oluyor mu
Denzk Brcc92 sütün gelmezse eczaneden 2 dakikada alırsın canım ama biberon al kaynat valizine koy ben öyle yaptım
kereminannesiiiiiiiii Brcc92 ben de hazırladım hastane cantami ama mama koymadım eşime mama seçeneklerini soyledim eger ihtiyaç olursa o alip gelecek belki gerek kalmaz diye almadim sonucta ucuz bisey degil 😊
Ozge Brcc92 ben ne olur ne olmaz diye kaşık biberon ve göğüs pompası koyacağım. Ama mama lazım olmazsa boş yere almak istemiyorum. Hastanenin orda birsürü eczane var eşim gider alır diye düşünüyorum.
Tospikannesiiiii Denzk biberon yenidoğan bebege verilmez meme reddi yaşanır mama ihtiyacı durumunda da şırınga ile verilir
Denzk Tospikannesiiiii Valla ben aventinkinden aldım memeye benzeyen içerse içer sürekli şırıngada vermekte mantıksız geliyor. O yüzden ben çantama koydum hemşire ne derse onu yaparız hazırlıksız olmaktan iyidir
3oglanannesi Brcc92 hastanelerde mama var gerek yok 1 kutu mama dünya para sizi emerse mama boşa gider çünkü ağzı açılınca 1 ayda tüketilmesi gerek
Tospikannesiiiii Denzk biberonda sürekli ve verimli akış olacagı için zaten memeyi reddediyor bebekler ihtiyacınız olmaz ise zaten kullanmıcaksınız en azından memeyi iyice tutana kadar tercih sizin tabiki ben tecrübeme dayanarak öneri de bulundum 😊
Brcc92 Çok teşekkür ederim kızlar kaşık biberon almıştım zaten onu koyarım o zaman çantaya mamada gerekli olursa alınır o zaman almıyorum şimdilik zaten pek tercih etmiyordum ama ısrarla bi kaç kişi söyleyince aklım karıştı 😇☺️