Ceylanguller arkadaslar bir kaç gündür kabızlıgım vardı ve bugün biraz kanama gördüm normalmi doktora gitmem gerekir mi acaba yoksa vajinal kanamadan mı korkmalıyım sadece
Ceylanguller tazebiranne_hg04 bebege bir zararı varmıdır acaba bekarlıktan beri bu sıkıntım vardı ama hamilelikte ilk kez yasadım
tazebiranne_hg04 Ceylanguller doğum anında sıkıntı olabilir bebeğe olmaz bende hamilelikte bir iki kez makattan kanama yaşadım hemoroid mi bilmiyorum ama tekrarlarsa gideceğim
Bsraemr Aynı sorun bende de oldu bol su ve lifli besinler tüketin. Meyve ağırlıklı ara öğünler yapın ben bir kez yaşadım hemen beslenme tarzımı değiştirdim doktora gitmeme gerek kalmadan sorun çözüldü çok şükür.
Ceylanguller Bsraemr tesekkur ederim suyu azaltmıştım bi kaç gündür suan tekrar suyu arttırdım tekrarlamaz insallah baya korktumda