Esma5825 doktorum bana her gun ayakta oturmadan dusunu alicaksin demisti. 27 gunluguz hergun hala dusumu aliyorum hic cekinmeden, ki gecti zaten.
Normal dogum sizin dediginiz kadar zor bisey degil :) keske cocukla rahat ilgilensek demissiniz, ben ilk gunden beri cocugumla kendim ilgileniyorum, rahat egilip kalkiyorum,.ilk.gunler rahat kucagima aldim, sezeryan da dikisleriniz daha farkli olacakti. Daha cok zorlanicaktiniz.
Siz bi doktora gidin enfeksiyon kapmis yada acilma olmus olabilir.