Esma5825 Merhabalar ben Doğum yapalı 3 gün oluyor normal Doğum yaptım ama çok zor geçti iç tarafta yırtılma varmış dikişimde fazla bugün temizlemek için baktım ilk kez gördüm çok tuhaf 😳 sorum şu dikişleri doktorun verdiğin ilaç ile temizliyordum önden Arkaya temizle dedi silerken birden dikişlerin arasından kan sızdı normal mi sizce yaşayan var mı birde bu iç ve dış dikişlerden tamamen ne zaman kurtulur rahat hareket edecek dereceye gelirim şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻
EmineAyan Esma5825 benim hiç kanamam olmadı dikişlerden. 10 gün sonra normale döndüm. 20 gün içinde de dikişlerim düştü. Kişiye göre değişir diyorlar ama
Aysenurtsr 26 gun oldu dogum yapali, kanamaniz normal aslinda size oradan geliyor gibi gorunuyor ama, eger orada extra bir aci ve anormal durum sezdiyseniz doktora mutlaka gosterin. Benim rahat sekilde oturmam 1 hafta surmustu, ondada emzirme yastiginin uzerine oturuyordum cok rahatti:) sonra tamamen gecti o yanma hissi.
Esma5825 Aysenurtsr ben bugün oturunca biraz ağrı oldu kesik sağ tarafa doğru zaten sızlama oluyor ama sürerken yada idrar çıkınca biley olmuyır dikişleri görünce korktum da biraz 😞
Esma5825 EmineAyan ne güzel maşaAllah ya ben hiç böyle zor beklemiyordum doğrusu inşaAllah bugünler çabuk sorunsuz geçer
deletedmom209 Esma5825 sırf şu olaydan korkuma suda bile doğurabilirim valla nasıl bişeymiş öd korkusu😂
EmineAyan Esma5825 emzirirken de yatarak emzirmeyi dene. Ben hep öyle yaptım. Hem bebeğinde kucakta durmaya alışmamış olur
ElifKarata Esma5825 canm Doğumdan sonra kanama oluyor acaba o kanmı nasıl ayırt ediceksin kanamadan dikişlerin Kanadığını
Ecrinimleyla Esma5825 ılık suyla yıka ama ıslak kalmasın sonra pansuman yap canım bi de evin içinde bolca yürü